Z osemnajstimi leti se nas že velika večina usede v avto in pridobi vozniški izpit. Pri tem se prvič srečamo s tremi pedali, ki so prisotni v avtu, med katerimi je tudi sklopka. Brezhibno delujoče sklopke so ključne za udobno in varno vožnjo zato se je na taki tudi primerno učiti voziti.
Sklopka je del avta, ki lahko novim voznikom po prvem srečanju z njo še nekaj časa dela težave. Sklopke so v povezavi z grednimi vezmi strojni element, ki skrbi za prenos vrtilnega gibanja, ter stoji med strojem in pogonskim motorjem. Z njimi se poveže konca gredi v eno celoto s čimer se lahko vrtilno gibanje prenese z gonilne na gnano gred, kar naredi zvezo, ki je lahko gibljiva ali trdna, elastična ali toga. Sklopke so glede na potrebno moč, narejene iz različnih materialov. Tiste primerne za manjše moči so narejene iz plastika ali aluminija, tiste za večje moči pa kar iz jekla ali jeklene litine. Poznamo elastične pri katerih je za vezni element uporabljen jeklen ali gumijast vložek in so dobre za blaženje sunkov. Hidravlične sklopke najdemo v turbinskih kolesih, elektromagnetne pa v tuljavah. Obe delujejo podobno in sicer, tako da vrtilni moment prenašajo postopoma, vse dokler vrtljaji gnane gredi ne dosežejo vrtljajev pogonske gredi. Poznamo še enosmerne sklopke, ki vrtilno gibanje prenašajo samo s pogonske na gnano gred, obratno v drugo smer pa ne, ter varnostne, ki delujejo kot omejilci navora. Taka sklopka bo ob prevelikem vrtilnem momentu zdrsnila, tako da so lahko stroji in napravi varni pred nenadnimi sunki in preobremenitvami.
Sklopke torej pridejo v številnih izvedbah in tiste s katerimi se srečamo v naših avtomobilih so le ena izvedba. Toda še zmerom pazite na to, da bo vsaj ta ena sklopka v odličnem stanju za čim boljšo in varnejšo vožnjo